Har du fått en defekt/transport-skadet produkt, så hjelper vi deg selvfølgelig så godt vi kan for å ordne opp i det. Løsningen varierer fra situasjon til situasjon, derfor er det viktig at du alltid kontakter vår kundeservice via skjemaet vårt ---->"Return & Complaint".
Skriv inn ordrenummeret du mottok i ordrebekreftelsen fra oss, begynn alltid med
en og er syv sifre lang, samt e-postadressen du skrev inn da du bestilte.
Følg deretter instruksjonene for å fullføre registreringen.
For å kunne håndtere din reklamasjon så enkelt som mulig behøver vi en så utfyllende beskrivelse som mulig samt bilder/film som viser produktets defekt/feil.
I visse tilfeller behøver vi få tilbake varen for å undersøke den hos oss, og i visse tilfeller holder det om du som kunde kan påvise feilen med hjelp av f.eks. et bilde av produktet som tydelig viser defekten. Skulle vi behøve å ta tilbake varen står vi selvfølgelig for returkostnad, forutsett at din reklamasjonsforespørsel blir godkjent. Vi reserverer oss for at håndteringen av en reklamasjon kan ta opptil 20 arbeidsdager.
Transportskade
Ved mottak av pakken din er det viktig at du sjekker innholdet umiddelbart. Oppdager du skader på produktet ditt, må dette meldes til oss innen 2 dager. Dette gjelder både ved hjemlevering og når du selv henter pakken hos et leveringssted.
Vær oppmerksom på at vi vil be om følgende bilder.
Du som kunde rapporterer dette via vårt skjema: "Return & Complaint"
Ved registrering skriver du inn ordrenummeret du mottok på ordrebekreftelsen fra oss, syv sifre, og e-postadressen du oppga ved bestilling, følg deretter instruksjonene for å fullføre registreringen.
For hjemlevering er det viktig at du som kunde ber transportøren om å merke seg mangelen og transportskaden, og nekte leveringen.
Husk alltid å lagre emballasjen varen din kom i inntil saken er behandlet. Bilder av dette er grunnleggende for vår klage mot transportøren. Produktet kan også ønsket i retur og emballasjen er da beregnet for dette. Kundeservice kan ikke sende ut ny emballasje.
Dersom du ikke sender inn saken innen 2 dager og/eller ikke sender inn komplementære bilder som vi ber om, forbeholder vi oss retten til å nekte transportskaden din.