Har du fått en defekt/transport-skadet produkt, så hjelper vi deg selvfølgelig så godt vi kan for å ordne opp i det. Løsningen varierer fra situasjon til situasjon, derfor er det viktig at du alltid kontakter vår kundeservice via skjemaet vårt ---->"Return & Complaint".
Skriv inn ordrenummeret du mottok i ordrebekreftelsen fra oss, begynn alltid med
en og er syv sifre lang, samt e-postadressen du skrev inn da du bestilte.
Følg deretter instruksjonene for å fullføre registreringen.
For å kunne håndtere din reklamasjon så enkelt som mulig behøver vi en så utfyllende beskrivelse som mulig samt bilder/film som viser produktets defekt/feil.
I visse tilfeller behøver vi få tilbake varen for å undersøke den hos oss, og i visse tilfeller holder det om du som kunde kan påvise feilen med hjelp av f.eks. et bilde av produktet som tydelig viser defekten. Skulle vi behøve å ta tilbake varen står vi selvfølgelig for returkostnad, forutsett at din reklamasjonsforespørsel blir godkjent. Vi reserverer oss for at håndteringen av en reklamasjon kan ta opptil 20 arbeidsdager.
Transportskade
Om du ved mottakelsen av pakken din oppdager at forsendelsen er synlig transportskadet skal dette reklameres omgående gjennom oss. Dette gjelder både ved hjemleveranse og når du selv henter pakken hos et utleveringssted. Ved hjemleveranse er det viktig at du som kunde ber transportøren merke seg mangelen og transportskaden. Om du ved oppakning oppdaget at inneholdt er skadet, så hør fra deg til vår kundeservice via via skjemaet vårt ---->"Return & Complaint" senest innen fire bankdager.