Vanlige spørsmål

Jeg har spørsmål, hva skal jeg gjøre?
Om du har spørsmål om ett produkt er det bare å ta kontakt på kundeservice@kitchentime.no eller Tel: +47 81 50 37 39. Våre telefontider er mandag-fredag fra 09.00 - 17.00.​ Kundeservice har lunsjstengt 11.30-12.30

Rekker jeg å få varen?
På vår hjemmeside under leveranseinformasjon kan du lese mer om leveransetider. Om du er usikker er det bare å ringe så prøver vi å hjelpe deg så raskt som mulig!

Hva skjer om mitt produkt går i stykker i leveransen?
Om du har fått et produkt som er defekt hjelper vi deg selvfølgelig så godt vi kan for å rette til dette. Hvordan dette løses kan være forskjellig fra gang til gang, derfor er det viktig at du alltid kontakter kundeservice når du vil gjøre en reklamasjon. Ved enkelte tilfeller trenger vi varen for å undersøke den på plass, og ved andre tilfeller holder det at du som kunde kan påvise feilen med hjelp av t.eks. et foto av produktet som tydelig viser defekten. Om varen må sendes til oss står vi for frakten, forutsatt at din reklamasjon blir godkjent. 

Hvordan gjør jeg et tilbakekjøp eller en retur?
Om du har angret deg og vil levere tilbake varen eller om du vil byte den til noe annet sender du varen i retur til:

KitchenTime.no
Postbox 19
4855 Froland
Norge

Jeg vil få varen først før jeg betaler
Om du velger faktura som betalingsmåte så sender vi fakturaen først når varen din har blitt sendt.

Jeg savner et produkt, kan dere hjelpe meg å få inn det?
Om du savner et produkt i vårt sortiment får gjerne høre av deg, så gjør vi vårt beste for å hjelpe til.